Informační technologie

D: Pro koho je vzdálená pomoc vhodná?
O: Pro každého, kdo má funční přístup k internetu a je schopen si stáhnout našeho klienta pro poskytnutí vzdálené pomoci.

D: Jaké problémy lze vyřešit vzdáleně?
O: V podstatě jakékoliv, které mají charakter softwarové závady (nefunkční e-mail, problémy s tiskem, instalace programů nebo ovladačů, atd…)

D: Jak mohu zaplatit?
O: Hotově v sídle firmy, bankovním převodem a v budoucnu pomocí premium SMS.img2

D: Jak mohu objednávat?
O: Emailem pomoc [zavináč] access-it.cz nebo telefonicky +420 487 520 460 / +420 487 823 452.

D: Za jak dlouho bude můj požadavek vyřízen?
O: V případě volného technika ihned, jinak dle dohody (Pracovní doba 8 – 17 / PO – PÁ).

D: Lze požádat o pomoc i mimo pracovní dobu, víkendu nebo státním svátku?
O: Ano, avšak za službu je 100%  příplatek + zásah musí být na tento termín domluven.

D: Co když se nepodaří vyřešit můj problém?
O: Potom máte na výběr z následujících tří možností:

  • Získáte slevu v plné výši ceny tiketu na výjezd a opravu u Vás doma.
  • Získáte slevu na opravu u nás na servise, pokud PC dopravíte na servis na adresu Děčínská 10, Česká Lípa.
  • V případě, že jste vzdáleni více než 20km od našeho servisu, pošleme Vám celou částku zpět na účet.